گلکسی رینگ سامسونگ با وزنی سبک احتمالاً اواخر 2024 عرضه می‌شود
گلکسی رینگ سامسونگ با وزنی سبک احتمالاً اواخر 2024 عرضه می‌شود

گلکسی رینگ سامسونگ با وزنی سبک احتمالاً اواخر 2024 عرضه می‌شود : سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد 2024 از گلکسی رینگ، ردیاب تناسب اندام و سلامتی خود رونمایی کرد و آن را به نمایش گذاشت. حالا گفته می‌شود این شرکت ظاهراً قصد دارد این حلقه تناسب اندام سبک‌وزن را اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

زمانی که سامسونگ برای اولین بار گلکسی رینگ را به نمایش گذاشت، اطلاعات زیادی در مورد آن ازجمله ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه‌اش را منتشر نکرد. حالا گفته می‌شود این گجت پوشیدنی در سه ترکیب رنگ و با وزنی فوق‌العاده سبک عرضه می‌شود.

گلکسی رینگ در سه ترکیب رنگ مختلف اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود

براساس آخرین گزارش منتشر شده در مورد گلکسی رینگ، این حلقه تناسب اندام وزن بسیار سبکی دارد. «آوی گرین‌کارت»، یکی از منابع آگاه بازار و تحلیلگر فناوری که قبلاً برای شرکت‌هایی مانند اینتل و JupiterResearch کار کرده است، تأیید کرده که گلکسی رینگ فوق العاده سبک وزن است. او ادعا می‌کند این حلقه تناسب اندام در سایزهای مختلف و در سه رنگ عرضه خواهد شد.

باتوجه به تصاویر منتشرشده در مورد گلکسی رینگ، به نظر می‌رسد که حسگر ضربان قلب و پین‌های مخصوص شارژ در داخل رینگ قرار خواهند داشت. مدیر بخش محصول سامسونگ پیشتر گفته بود که برخی از افراد دوست ندارند ساعت‌های هوشمند بزرگ را هنگام خواب استفاده کنند، بنابراین گلکسی رینگ برای چنین کاربرانی راحت‌تر است.

این احتمال وجود دارد که گلکسی رینگ در کنار گلکسی واچ اطلاعاتی را در مورد سلامت، خواب و ردیابی تمرینات ورزشی ارائه دهد.

گفتنی است گلکسی رینگ مجهز به فناوری‌های حسگر پیشرو است که می‌تواند در تمام روز به‌راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این حلقه تناسب اندام برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. با کمک حسگرهای پیشرفته به کار رفته در این گجت پوشیدنی، کاربران می‌توانند اطلاعاتی جامع و در عین حال ساده در مورد سلامتی خود در دسترس داشته باشند.